سهمين وقلب  

Posted by shaimaa haseeb in


سهمين وقلب

كلمات كوثر مصطفي

الحان اسلام صبري

كلمات الاغنيه

صوره بالطباشير

لنقش قديم علي الجدران

صوره بالطباشير

لحلم جميل حلمته زمان

طياره ورق الوان في السما بتطير

وانا بافرد اديا معاها

طياره ورق الوان في السما بتطير

وانا نفسي اطير وياها

حلم يرفرف بيا لفوق

ينادي عليا بشوق

اجري واشوف صندوق الدنيا

ورا ستاره قصاد البيت

باشوف روميو واشوف جوليت

واشوف حكايات كتيره تانيه

وجريت الايام وجريت السنين

كبروا العيال اوام

كبروا الصغيرين

الدنيا فرقتهم

وسنينها دوبتهم

كبرت الحكايه وبعدت المشاوير

طياره ورق الوان في السما بتطير

وانا بافرد اديا معاها

طياره ورق الوان في السما بتطير

وانا نفسي اطير وياها

حلم يرفرف بيا لفوق

ينادي عليا بشوق

اجري واشوف صندوق الدنيا

This entry was posted on الاثنين، 21 نوفمبر 2011 at 5:51 م and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 التعليقات

إرسال تعليق

قول للحجار كلمه